Carolina Gynning och Andreas Kleerup

                                                                             
Det är ju vida känt att dom har varit ett par och det kan man ju inte fatta vad såg hon hos honom(nå ja det är ju inte heller min sak) och nu har ju tydligen Andreas testat poitivt på amfetamin, det är sorgligt .
Jag gillar Carolina Gynning så mycket så jag önskar av hela mitt hjärta att inte hon med andvänder droger men när jag ser henne i tv så kan jag inte sluta fundera på att hon måste gå på någonting tyvärr, för ögonen håller ju på och flyga ut, och det kanske inte har ett samband med att dom har varit i hop eller så men det kan ligga nära tillhands tycker jag..















http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article4135509.ab

Kommentarer
Postat av: jo

Han har ADHD och då är amfetamin på läkarspråk heter det Concerta, på recept, botemedlet mot denna bokstavssjukdom

2009-01-10 @ 18:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0